Liity jäseneksi Kemppaisten sukuseuraan

Kemppaisen sukuseuran jäsenenä olet mukana tukemassa työtä, joka selvittää Kemppaiseten suvun vaiheita ja historiaa, vaalii suvun perinteitä ja edistää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta jäsentensä keskuudessa.

Sukuseuran jäsenenä voit vaikuttaa tavoitteisiin ja tulevaan toimintaan seuran kokouksissa.  Kaikki jäsenet voivat myös olla ehdokkaina sukuseuran hallitukseen.

Kemppaisten sukuseuran jäsenyyteen voivat hakea kaikki 15 vuotta täyttäneet henkilöt, jotka isän tai äidin puolelta ovat sukuun kuuluvia tai jotka avioliiton kautta on sukuun liittyneet. Sukuseuran jäsenyyteen ovat tervetulleita myös kaikki, jotka ovat kiinnostuneita sukuseuratoiminnasta.

Jäsenen vuosijäsenmaksu on 15,00 euroa.
Jäsenmaksu on sukuseuran tärkein tulonlähde, jolla rahoitetaan seuran toimintaa.  Jäsenmaksun avulla kykenemme mm. pitämään yllä seuran nettisivuja ja jatkamaan suvun historian tutkimista sekä järjestämään sukukokouksia.

Jäsenyyttä voi hakea lähettämällä sukuseuralle sähköpostia kemppainen.tuomasmikael(at)gmail.com tai Yhteydenotto -lomakkeen kautta. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa nimi, osoite, syntymäaika (ppkkvvvv) ja -paikka sekä sähköpostiosoite.